KOM NYSS HEM

2010-07-07 @ 13:05:53♥

Hejsan bloggen!

Imorse så vaknade jag vid tio och då så kollade jag på tve sedan fixade jag mig oså. Efter det åkte jag och mamma till net on net för jag och min bror skulle ha värme fläktar till våra bärbara! Men det fanns inte något där haha eller jo men vi åkte till clas olsson i stället och där hittade vi en (eller två då)! Och efter det gick jag och mamma till la baugette och åt lunch sedan gick vi till butiker och jag fick: solglasögon,bh,baseball jacka(vet inet hur det stavas) och en klänning, så tack mamma!♥ Efter det så åkte vi hem. För en stund sedan så kom jag hem och snart så ska jag väll träffa tjejerna eller något, så jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥
Justä, jag köpte ett comviq kort så jag kommer att ha comviq istället för telia!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0