NU SÅ ÄR JAG HEMMA

2010-07-26 @ 20:07:45♥

God kväll!

Idag så gick jag upp vid tio och då så satte jag på datorn oså sedan så ringde karolina mig i skype och vi pratade i två timmar kanske? Jaja men iallafall efter det så fixade jag mig och sedan så åkte jag och mötte karolina och elsa, vi gick till bibloteket och läste gåtboken*hihi* Eften en stund så kom evelin och sedan åkte vi och mötte felicia, haha hon hade vinterjacka på sig och sen så hade hon rammlat så hon hade en fläskläpp & sår.. Stackarn! Iallafall så åkte vi och mötte elsa sen till mcdonalds och efter en stund så skulle vi hyra film men sedan ändrade vi oss och åkte till skolan där så träffade vi bill,lucas,joan och diego! Och för en halv timme sedan så kom jag hem och snart så ska jag äta, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0