hemma :D

2010-05-11 @ 19:58:37♥
God kväll!

Imorse så vaknade jag och gjorde det jag brukar göra you know..! Iskolan så gjorde vi inget speciellt förutom att vi jobbade med sydamerika HELA dagen haha! efter skolan så åkte jag och karolina hem till mig och vi åt lite mellanmål sedan så åkte vi och hämtade felicia sedan så åkte vi till skolan och gungade..! Efter en stund så ringer mattias och adrian och vi var med dom en stund sedan så åkte alla till gården och jag,karolina och felicia bakade cupcakes (stavning) HAHA det var roligt. Nyss så kom jag hem och jag har ätit också! Men nu så sk ajag gå och kolla på Uggly Betty sen desperate housewives och sen cugar town, så jag bloggar mera imorgon..

Puss & hejdå!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0