hejhejhej!

2011-04-17 @ 13:42:02♥
Igår så sov vi ju hos evelin och det var mysigt, länge sedan ju! Vi tog lite bilder, åt glass vid två på natten och sen kollade vi på  trassel. Haha, det var nog bara evelin som kollade på filmen efterssom jag och karolina somande..

Idag så vaknade vi runt halv tio och då var det strålande sol utomhus, weei! Efter vi vaknade så städande vi och åt frukost osv sedan tog vi cyklarna upp på stan! Där handlade jag en vit magtröja(lägger upp bild senare). När vi var klara så åkte vi hem och vid korsningen vid pizza hut så blev det en krock så ena bilen voltade, heh scary.. Aja, nyss så kom jag hem och nu så ska jag nog äta lunch men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0