Hemma från skolan.

2011-08-23 @ 16:43:11♥

Hej på er!

Idag så bärjade jag skoldagen med hemkunskap och vi skulle göra egen dipp och dippa med grönsaker oså. Vi fick ett receppt men ändå så lyckade jag få dippen att smaka ketchup..? Hmm, det var inte gott iallafall! Vi tog skolfoto idag också och jag fick sitta ner haha och det ville jag göra för jag har alltid annars vartit lång och fått stå. Iallafall annars så har dagen rullat på och jag kom hem runt halv fyra (sena dagar nu..) och sen dess så har jag inte gjort så mycket mer än att sänka sadeln på cykeln och suttit här. Ikväll så är det äntligen dans (disco på nerikesdansinstetut) jag har längtat rätt så länge! Men nu så ska jag snart äta lite så jag bloggar mera innan jag trampar iväg.

En bild från sommarlovet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0