Trött.

2011-12-10 @ 21:18:18♥
God kväll!
Jag är så sjukt trött, sov högst en timma inatt. Det var riktigt roligt igår/i natt alltså. Vi gjort allt från tävlingar till pingis spelande och massa annat.
Idag när jag kom hem så satte jag på datorn och laddade ner desperate housewives säsong 1, packade upp och sedan tog jag en lång varm dusch. Felicia kom runt halv tio haha, vi satte oss direkt och kollade på 3 avsnitt men jag lyckades alltid somna till i slutet..
Runt ett så lagade vi tacos och sedan kom Evelin och vi kollade på yttligare två till avsnitt. Dom gick hem vid halv sex och då så satte jag mig ner och kollade på idol finalen fast jag visste ändå att Amanda hade vunnit, haha.
Iallafall bloggar mera senare så hoppas ni haft en bra dag!
Från förra veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0