god morgon

2011-02-20 @ 11:09:04♥

Igår så kom sandra till mig på kvällen och vi kollade på melodifestivalen oså (kommer bilder senare). Sen så hade vi det mysigt med chips och dricka*hihi* Iallafall sen senare på kvällen gick min laddnings sladd till min dator sönder.. :( Snacka om att jag blev sur! Heh, men jag hadde iallafall en toppen bra dag och kvälls igår.

För en kvart sedan eller någe så vaknade jag och nu så sitter jag & pratar med karolina och lyssnar på musik. Idag så ska jag bara vara hemma för jag orkar inte göra något.. Eller jag orkar ju fast ne ja är för trött!? HAHA. Justä, Eric Saade gick till finaaaaal igår woho! Men nu så ska jag fortsätta med mitt så jag bloggar mera senare och ni får ha en undebar söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0