-

2011-07-12 @ 20:39:57♥
God kväll!

Idag så plockade jag blåbär och efter det så åkte vi till stan och kollade lite. Jag fick med mig hem två hårklämmor, det behövdes faktiskt! När vi hade varit på stan så åkte vi hem till Karolina och gjorde blåbärs & hallon smoothies, det var supergott! Medans vi drack våran smoothie så kollade vi på en film. Annars så har jag varit ute lite oså. Jag kom hem runt sex och då så satte jag mig och kollade på tve sedan åt jag kvällsmat.

Bloggningen är inte på topp just nu, men jag orkar inte ta några bilder och då har jag ingen lust att blogga. Men jag ska försöka iallafall! Hoppas ni haft en bra dag så bloggar jag mera senare!

Från H&M!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0