Kylig kväll!

2011-07-21 @ 22:35:53♥
God kväll!

Idag så kom Karolina till mig och hon ville hjälpa mig att städa rummet så vi städade tills Evelin kom som också hjälpte till lite. Det blev tomt men fint! Tack tjejer!! Jag tog "för"bilder och så ska jag ta "efter"bilder när jag möblerat så ni kan se. Iallafall runt sex så drog vi till Mc-Donalds och åt haha. Efter vi hade ätit så var vi bara ute somvanligt men det började bli riktigt kyligt efter ett tag! Jag kom hem runt tio och nyss så kom jag ut ur duschen, jag ska nog ta och ladda ner Ice Ages filmerna och kolla på!*hihi* Dom är ju så sjukt roliga!!

Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!





Kommentarer
Postat av: frida

var laddar du ner ifrån? :)

2011-07-22 @ 10:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0