I´m back!

2011-10-19 @ 20:49:43♥
God kväll!
Äntligen så har jag öppnat datorn igen, haha. Det låter som jag inte haft den på, på veckor men det är väll bara några dagar? Jag har ju somdagt pluggat nu i veckan för det behövdes och jag har fortfarande plugg kvar men det får jag ta imorgon eller på söndag! Nog skrivet om det nu. Veckan har varit bra hittills och den kommer bara att bli bättre. På fredag så åker jag på konfaläger men konfermations gruppen och två andra grupper.

Efter skoldan idag så åkte jag med tjejerna upp till stan för att plugga på stadsbiblioteket. Skrev på en svenska uppgift nästan hela tiden. Runt fyra så tog jag bussen hem och satte mig ner för att skriva på engelskan men fastnade framför tven tills nu ungefär.. Iallafall jag har precis duschat och sitter & kollar på tve men jag bloggar mera senare/imorgon så ni får hare bra!

Bild från förra helgen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0