God kväll!

2011-09-24 @ 18:01:46♥
Hej på er!

Igår så träffade jag tjejerna och vi åkte hem till Felicia en stund innan vi åkte och hämtade grejor, vi åkte tillbaka till Felicia och lämnade dom eftersom det var ju där vi sov inatt. Vi hada pjamas party och det ver så sjukt roligt och riktigt länge sedan. Senare på kvällen gick vi och handlade godsaker för över 200 kronor..usch. Sedan åt vi på Mc-donalds, i pjamas.

Runt nio så kollade vi på "Remeber Me" och den var lite sorglig men ändå bra. Resten av kvällen så spelade vi kort, satt och snackade, dansade och ja massa mera sånt dära. Jag somnade vid fyra och blev väckt klockan åtta?!?! Haha, iallafall vi gick upp och åt frukost sen kollade vi på tve osv.

Jag kom hem runt halv fem och då så åt jag igen.. Nu så mår jag inte så bra faktiskt, jag är jätte trött och har ont i magen. Hur som haver nu så sitter jag och lyssnar på musik och snart ska jag duscha men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0