54 frågor, blogglista.

2012-04-14 @ 23:58:54♥


1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Evelin och Karolina.

3. Hur lång är du? 164,5 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Titanic

5. Vem ringde du senast? Felicia

6. Vem ringde dig senast? Evelin

7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på, men när sms är så bra & enkelt

8. När såg du senast din mamma? Nyss

9. När såg du dig själv senast? För en stund sen

10. Vilken ögonfärg har du? Blå

11. När vaknade du i dag? Klockan 11:00

12. Vilken är din favoritjulsång? Den hära, tipptapptipptapp.....

13. Vilken är din favoritplats? I danssalen och hemma

14. Var tror du att du befinner dig om tio år? I min egna lägenhet med en bra utbildning, bra jobb och en pojkvän

15. Vad skrämde dig om natten som barn? Tigrarna under sängen och trollet som stog utanför fönstret när jag vippade persiennerna

16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När jag kollade på alla fula bilder och videosar på mig & mina vänner

17. Hur stor är din säng? 1.20 lång eller ah något sånt

18. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär

19. Sover du med eller utan kläder på dig? En stor tröja

20. Hur många kuddar har du i sängen? En jättelång och två normalstora

21. Hur många landskap har du bott i? Ett

22. Vilka städer har du bott i? Örebro♥

23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor

24. Är du social? Yes i'am

25. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry´s chocolate fudge brownie, lätt asså

26. Tycker du om kinamat? Ja

27. Tycker du om kaffe? Ja ibland

28. Vad dricker du till frukost? Te

29. Sover du på någon särskild sida? Nej sover på alla sidor förutom på mage

30. Kan du spela poker? JAA

31. Är du en beroendemänniska? Beror på

32. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej tyvär inte

33. Kan du några andra språk än svenska? Engelska haha

33. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, men jag fick sitta i en när jag hade brutit handleden

34. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet eller båda

35. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, roliga prylar (mobilskal oså) & mat tror ja haha

36. Vilken är dinfavoritserie på tv? Desperat Housewives

37. Kan du rulla med tungan? Vem kan inte?

38. Vem är den roligaste människan du känner? Haha Evelin, Karolina och Felicia , så sjukt störda

39. Sover du med gosedjur? Ja dom är så gossiga

40. Vad har du för ringsignal? Iphone standard, dutidudutdut....

41. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Yes

42. Vad har du närmast dig just nu som är rött? En cola flaska

43. Vilken var den senaste boken du läste? Skriet från vildmarken

44. Läser du dagstidningen? Ibland

45. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej inte längre

46. Dansar du i bilen? Ja såklart, standard ju!

47. När var du i kyrkan senast? För exakt en vecka sedan

48. Vem är din favoritlärare på högstadiet? Anders och Tony

49. Vad lyssnar du på just nu? Somebody that I used to know

50. Hur imponerar man på dig? Man ska vara sig själv och inte "spela" någon annan

51. Har du någon piercing? I öronen, näsan och naveln

52. Svär du ofta? Ja dagligen..

53. Sverige när är det som bäst? En varm och härlig sommardag som jag spenderat med min familj och vänner.

54. Kan du åka slalom? Jag är kung på det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0