höstbekymmer.

2013-10-22 @ 22:53:07♥
Hösten är nästan över känns det som, jag som tyckte det var så mysigt när löven blev röda, kylan inte var så kall och mörkret inte så mörkt. Första snön kom förra veckan, japp svinkallt blev det då också. Blir ärligt talat deprimerad av detta väder. Trött hela tiden, orkar ingenting har lust och gå i ide. Längtar däremot till vintern runt jul, nyår, min födelsedag och allt det där. När snön har kommit och bara ligger där som den ska. Det blir också ljusare av den vita snön, just nu är det så mörkt så man vet inte om det är morgon,eftermiddag eller natt.
Tur att jag har så fina människor runt omkring mig som är där och lyser upp mina dagar. Evigt tacksam för det, alla borde vara de. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0