DÅLIG UPPDATERING..!

2010-04-13 @ 20:00:27♥

God kväll!

Idag så vaknade jag som vanlig halv sju och d så fixade jag mig lite sedan så cyklade jag till skolan. Iskolan så hade vi bilogi nästa hela förmiddagen, och det har varit så himla sjukt väder idag, UNDERBART!! Men iallafall efter skolan så gick jag och felicia till kinagungan och solade meadans vi väntade på evelin och när hon kom så skulle felicia på utvecklingssamtal så jag och evelin väntade på henne. Efter det så åkte vi till H-G och köpte glass mmhh.. Det var mysigt! Sedan så följde jag och evelin felicia hem och efter det så åkte vi till hästhagen och vi badade våra fötter :O HAHA ja, oheregud det var sjukt kallt! Hehe men efter det så åkte jag hem och för en stund sedan så kom jag hem & nu har jag pluggat lite på läxan. Nyss så åt jag kvällsmat och nu så sitter jag och lyssnar på musik, som vanligt!

Jag hann alldrig blogga igår för innan min ridning började så hade jag utvecklingssamtal och det gick bra, när jag hade haft det så var klockan så mycket att jag bara fick byta om sedan så gå och rida.. Efter det så åkte jag ju på dans! Åååh jag ramlade eller ja trampade snett så jag föll bakot, hihi lite pinsamt.. Men skitsamma, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥



Min fot ser lite mindre ut för att evelins är närmade kameran, haha gud vad kallt det var!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0