..

2010-04-15 @ 19:52:49♥

God kväll!

Idag så vaknade  jag som vanligt och så så fixade jag mig, sedan så åkte jag och mötte karolina och då åkte vi till skolan! Iskolan så hade vi teknik och jag gjorde en raket av ett mjölkpaket...haha.. På slutet så hade vi matte och efter skolan så cyklade jag och karolina upp på stan medans felicia och evelin åkte buss. På stan så köpte karolina ***** till sin lillebror för att han fyller ju år imorgon, så grattis!

Efter det så åkte vi hem till mig och fikade med glass & kakor, hihi! Sedan så kollade vi i skolkataloger och sen kollade vi på tve. Gud vad "roligt" det låter haha..! Vid sju så åkte karolina hem och nyss så har jag ätit lite kvällsmat, ohjustä imorgon så slutar vi efter lunch woho det är sjukt skönt!! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Haha, karolina tog kort på min sko igår.. (Min klubba kom med, som jag tappade)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0