HEMMA EFTER EN LÅNG DAG!

2010-04-06 @ 20:46:27♥

God kväll!

Idag så vaknade jag ju tidigt.. Sedan så gick jag till felicia och vi spelade lips efter det så mötte vi upp karolina och evelin på bussen så åkte vi till stan! När vi kom till stan så gick vi och kollade lite sedan så gick vi och åt, efter det så gick jag och köpte två ansiktsmasker på lindex och sedan så köpte jag faktiskt en jättejätte förkenad present till felicia!! Det blev örhängen! Haha men iallafall efter stan så åkte vi hem till felicia och spelade lips sedan så gick vi ut och gjorde en film, woho vi är G R Y M A på att göra filmer alltså..! När vi hade gjort det så var dagen slut och då gick jag hem, för en stund sedan så kom jag hem och nu så har jag ätit, duschat och gjort flätor i mitt hår så det blir lockigt imorgon. Haha jag orkar inte platta!!

Nyss så målade jag mina naglar och dom blev vinröda, snyggt.
Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

(I n g e n  b i l d  p å  m i g  i d a g)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0