HEMMA NU!

2010-04-11 @ 20:00:38♥

Hejsan hejsan hejsan..!

Nu så är jag äntligen hemma haha..

Igår: Igår så vaknade jag runt nio och då så gick jag upp & tog lite frukost sedan så fixade jag mig och efter det så åkte jag hem till felicia! När jag kom hem till henne så spelade vi kort och sedan så gick vi ut med hennes hund nicko åhh den är så söt!!! Men iallafall vi gick till kullarna igen och när vi skulle gå hem så märkar vi att det står en man/kille längst upp på kullen och han står bara & kollar på oss så vi började gå snabbare sedan när vi hade gått lite så ser vi att han har flyttat sig till det hållet vi går åt och då blev det fart, vi sprang kanske mer än halva vägen hem ohgud vad jag blev rädd! Haha det kanske inte är något att vara rädd över men det var iallafall läskigt. Sedan så gickv i in och tog det lugnt då ringde evelin och hon kom till oss, när hon kom så spelade vi kort igen och efter en stund så åkte vi hem till mig för jag skulle packa & sedan hem till evelin efter det så åkte vi till MAXI för att köpa godis, sen så åkte vi hem till felicia för att jag och evelin skulle sova där, mysigt! På kvällen så hade vi det massa mysigt med godis och dricka!

Idag: Först så vaknade vi vid nio och då gick vi upp & åt lite frukost sedan så ringde vi karolina och så fixade vi oss! Efter det så gick vi till centrum och pantade lite och så väntade vi på att karolina skulle komma med bussen. När hon kom så gick vi ut lite med nicko och sedan så gick vi in och spelade lite kort, efter en stund så åt vi lunch och då så åkte karolina hem för att hon skulle äta. Men när vi hade ätit så tog vi på och skor och jacka sedan så gick vi från felicia till karolina det var så skönt i det soliga vädret haha! Sedan så gick vi till evelin för att nicko var tvugen att dricka lite vatten och efter det så gick vi till felicia för att hemta hennes cykel. När vi hade gjort det så gick vi hem igen, så idag har vi gått runt 8km till 1mil det är bra eller hur? Men iallafall så när vi kom hem till felicia så hämtade min mamma mig & evelin och så åkte jag hem och åt kvällsmat nu så sitter jag här och är trött!!

Men nu så ska jag kolla på wipeout så jag bloggar mera senare, ni får hare så bra!♥

 


Nicko!


Felicia                   och                 evelin


Mitt finger, felicia och nicko.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0