HEMMA OHYES :)

2010-04-18 @ 19:55:19♥

God kväll!

Idag så vaknade jag ju klockan halv åtta.. Haha lyckat på en "söndagsommanskasovapå"! Men iallafall så då vaknade jag och vid halv nio så åt jag frukost, sedan så satt jag och kollade på tve ett tag & vid halv 12 - 12 så kom evelin och nästan direkt efter det så kom felicia! Vi kollade på film som ni kanske redan har läst på inlägget under, haha filmen var bra fast jag ändå har sett den ett par gånger tidigare. Sedan så kom karolina till oss och vi kollade lite på tve sedan så åkte vi till Mcdonals för att felicia skulle äta lite! Sedan så satt vi kvar där i någon timme hihi vilket liv kan man säga ;) Nejdå, men efter det så åkte karolina och evelin hem & då så åkte jag och felicia hem till mig sedan så åt vi kvällsmat! Nyss så åkte felicia hem och snart så ska jag gå coh duscha & sedan kolla på wipeout sedan ballar av stål ithink..! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0