JAG BLOGGADE ALLDRIG IGÅR!

2010-04-20 @ 19:52:07♥

Idag så vaknade jag som vanligt och sedan så fixad jag mig! Efter det så åkte jag till haga och mötte upp felicia & karolina då så åkte vi till willys och sdan till skolan. Iskolan så hade vi elevensval och vi had utelek eller något, men det var iallafall roligt haha! Efter skolan så åkte jag,felicia,karolina och evelin hem till felicia och efter en stund så åkte karolina och evelin hem och då så åkt jag och felicia & sålde vattendroppar eller vi försökte iallafall.. Efter det så åkte jag hem och nu så har jag ätit oså, så nu sitter jag och lyssnar på musik.

Jag bloggar mera snare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0