NYSS KOMMIT HEM!

2010-04-16 @ 20:30:21♥

God kväll!

Idag så vaknade jag precis som vanlig och så fixade jag mig & så. Imorse så kollade jag på tve och då sa dom att det skulle komma ett askmoln från irland eller island ja kommer faktiskt inte ihåg men det skulle iallafall bli ett askmoln och jag blev såklart rädd! Det skulle komma klockan åtta och jag skulle möta karolina klockan tio i åtta.. Jag blev ganska osäker ifall det skulle komma ett stort svart moln över en!! Men det gjorde det inte haha, det har varit soligt idag med, skönt. Idag så slutade jag ju klockan 12 woho hehe, då så gick jag, felicia och karolina till mcdonalds och åt lite lunch sedan så åkte karolina hem för att hennes lillebror fyller idag så, grattis wille!♥

När karolina åkte hem så åkte jag och felicia hem till mig & lämnade min cykel och sedan så tog vi bussen hem till henne för vi skulle hämta hennes söta lilla vovve :) Vi gick ut lite med nicko sedan så gick vi in och spelade kort. Efter det så gick vi ut lite igen & då så gick vi och köpte ostbågar sedan gick vi & hem till henne och solade på hennes balkong. Efter det så åkte jag hem och nyss så kom jag hem och nu sitter jag och lyssnar på musik medans jag bloggar!

Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0