SLUTADE 10 MINUTER TIDIGARE IDAG

2010-04-26 @ 15:23:03♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag sju fast jag kunde ha sovit ända till halv åtta, jaja då så gjorde jag mig lite frukoast och sedan så la jag min i soffan och slappade lite och så efter en stund så fixade jag mig & åkte till haga och mötte felicia och karolina. Iskolan så hade vi geografi och svenska tror ja..? *hehe* Men iallafall efter maten så hade vi teknik igen och då så fick vi göra en humla som låter haha fast vi missade ju slöjden.. Men vi fick iallafall sluta tio minuter tidigare :) Nu så har jag kommit hem och sen så ska jag ju rida och efter det så är det ju dans!

Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0