TALANG 2010

2010-04-09 @ 21:21:49♥

God kväll!

Idag vaknade jag och fixad emig & så sedan gick jag till skolan! Iskolan så kollade vi på film igen, haha bilogi ni vet :) Men iallafall efter skolan så åkte jag,karolina och felicia hem till felicia och när vi kom till henne så gick vi ut med hennes söta hund.. Aww jag älskar hennes hund! Vi gick till kullarna och där lekte vi med nicko (hunden) och sedan så satt vi där och bara tog det lugt. Efter det så gick vi hem till felicia och spelade kort haha, sedan så åkte jag och karolina hem. Vid halv åtta så kom jag hem och då så åt jag sedan spelade jag något spel på den andra datorn hehe! Men nu så sitter jag och kollar på talang 2010 men det är slut snart och då så ska jag kolla på solsidan woho! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0