13 ÅR NU!

2010-08-18 @ 22:09:06♥
Jag vill bara säga grattis ännu en gång för jag älskar dig över hela mitt hjärta bästavän! Vi har kännt varrandra sen vi gick i lekis och vi har till och med gått i samma klass sen dess också! Felicia du betyder så enormt mycket för mig vet du det? Isåfall om du inte visste det så vet du nu! Jag kommer ihåg nästan alla stunder med dig eller jag kommer nog ihåg alla som tex: när vi åkte inlines och så rammlade vi i slutet på backen, du slog dig vid huvet och jag på rumpan. Vi gick in till dig och båda grät & du fick is till ditt huvud och efter en stund så vill eag ha is till min rumpa, men jag fick inte det.. Eller alla gånger vi bråkat och när jag puttade dig på min säg (vi gick i lekis) HAHA fyfan vad arg jag var då!!!! Men ändå så håller vi i hopp:P Men det jag vill komma till är att jag har en alldeles undebar vän som heter amandra felicia sundberg och hon fyller 13 år idag!!! Grattis ännu en gång.
& du vet att jag alltid kommer finnas för dig..

okej nu så har jag varit jobbig med en text som jag inte hade tänkt och skriva..*hihi* Men kolla på bilderna för tjejen är fin!  







KOLLA DITT HÅR!!


Så avslutar jag med en gammal driv bild på oss!!

Sedan så har jag också två andra helt underbara vänner, karolina & evelin.


Kommentarer
Postat av: felicia

moa jag älskar dig så enomt mycket .. jag sitter och gråter nu ! <3

2010-08-19 @ 19:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0