GOD KVÄLL!

2010-08-10 @ 20:18:57♥
Nu så har jag precis kommit in och tidigare idag så var ju jag och karolina på stan & där köpte jag: ett linne, ett nitarmband och ett annat konstigt.. sen örhängen! Efter det så åkte vi hem till evelin och så var vi där en stund, evelin fixade karolinas naglar och dom blev jätte fina*hihi* Efter det så åkte vi hem till karolina och va där en stund oså vidare till mig för jag skulle äta och byta om. Efter det åkte vi till elsa och vjollca som var på mcdonalds och där satt vi en stund, sedan så åkte karolina och vjollca hem så vi andra gick till skolan där vi satt & pratade.. Vid åtta åkte jag hem och snart ska jag nog duscha men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0