GOD KVÄLL

2010-08-26 @ 18:59:51♥
Idag så gick jag upp vid sju och fixade jag mig oså & åkte iväg för att möta evelin och karolina! Det regnade somvanligt och jag fick åka med min halsduk runt huvudet och hålla i ett paraply HAHA jag såg nog rolig ut.. Men iallafall i skolan så hade vi först NO sen så kommer jag inte ihåg mera.. Ja, det var soppa till lunch idag.. Inte för jag vet varför jag skrev det?*hihi* Efter skolan så åkte jag upp på stan och hämtade mitt legg! Ohmygod hur jag såg ut:o Inte fint! Jaja, efter det så åkte jag hem och så bytte jag om snabbt sedan så åkte jag till ridningen och för en stund sedan så kom jag hem och då så duchade jag och nyss så åt jag kvällsmat, men jag bloggar mera senare för nu ska jag hjälpa bella med sin blogg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0