HEMMA

2010-08-28 @ 23:10:06♥
Idag så åkte jag ju upp på stan och där så kollade vi på en modevisning i krämaren hehe! Men iallafall vi gick runt lite sedan så mötte vi upp sandra och så gick vi och köpte glass för karolina tvingade oss.. Efter det så gick vi bara runt lite och sedan så åkte jag och sandra hem till mig för dom andra skulle hem och äta. Men iallafall efter en stund så ringde evelin och så åkte vi och mötte henne! Sen så åkte vi runt och satte upp massor med lappar om något HAHA! Men nu så orkar jag inte skriva mera faktiskt.. Jag är sjukt trött, fast jag sitter och snackar i skype, men iallafall jag bloggar mera imorgon så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0