YES

2010-08-01 @ 21:28:42♥

God kväll!

Igår så var jag i göteborg hela dagen och det var sjukt roligt, så det är därför jag inte har kunnat uppdaterat.. Men iallafall först så gick vi på stan och där köpte jag: linnen, tights, långärmad tröja och en mjukis byxdress, najs! Efter vi hade gått på stan i några timmar så gick vi visare till liseberg och jag åkte inte så mycket men jag åkte iallafall ballder,uppskjutet,liseberg banan och flumride! Jaja vid 11 så åkte vi hem!

Idag så vaknade jag vid halv tolv utav att karolina väckte mig med sms och så kom hon till mig och vi åkte till rusta, och kollade.. Sedan åkte vi och hämtade elsa & så upp på stan! Där gick vi runt lite och elsa köpte skor, karolina köpte en halsduk och jag en ring. Sedan så började det regna  men vi cyklade hem iallafall*hihi* Vi cyklade hem till mig och nyss så gikc dom hem men jag bloggar mera senare för nu ska jag kolla lite på det okända!:P




Dressen och ringen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0