15 frågor dag 3

2010-12-30 @ 14:11:08♥
min dag: Idag så vaknade jag tjugo över elva som jag skrev förut sedan så satt jag vid datorn lite och sen började jag fixa mig! Efter jag hade fixat mig så åt jag lunch och nu så sitter jag framför datorn igen! Idag så ska jag nog bara vara hemma och kolla på en film eller så, ja om jag planerar något annat så skriver jag det då!

Dag 1 –Dig och dina vänner i bild
Dag 2– Min bästa vän/vänner
Dag 3 – Min dag
Dag 4 – En ny bild på dig själv och 10 faktan
Dag 5 – min bästa handväska
Dag 6 – Det här hade jag på mig idag
Dag 7– En bild på dig förra året och en från idag
Dag 8 – Mina rädslor
Dag 9 – Något du älskar
Dag 10 – Vad hade jag på mig idag
Dag 11– Mitt favoritminne
Dag 12 – Min skola
Dag 13 – Betydelsefulla låtar
Dag 14 – En favorit
Dag 15– Det här saknar jag



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0