dan före julafton

2010-12-23 @ 13:36:03♥

Igår så bloggade jag inte så mycket för jag,evelin och karolina åkte till stan och var där ett tag sedan så åkte vi hem till evelin & så blev det att vi sov där*hihi* Vi gick och la oss runt tolv eller halv ett, men det känndes mycket senare.. Iallafall imorse så vaknade vi vid tio och då så satte vi på datorn sedan åt vi frukost, efter det så fixade vi sedan så gick vi till karolina där hämtade vi våra väskor och sen åkte jag hem.

Jag kom hem runt halv ett och då så klädde jag julgranen sen så städade jag lite på mitt rum och nyss åt jag lunch. Senare så ska jag duscha och jag ska nog ha hårinpackning och ansiktsmask, skönt! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0