god kväll

2010-12-20 @ 19:53:16♥
Jag har inte hunnit bloggat idag för efter skolan så gick jag,evelin och karolina hem till jenny och vi fikade oså sedan så procsminkade hon oss och det var verkligen jätte roligt att få bli sminkad oså. Vi fick även prova på massa prudukter!*hihi*

Iallafall det var roligt att åka skridskor och vi hittade massa bänkar där det var värme i HAHA. Men sedan så blev det kallt iallafall så vi gick in i omklädningsrummen och satt där! När vi kom till skolan så åt vi sedan så kollade vi på film med klassen, mmmmysigt.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så ska jag duscha eller någe, men jag bloggar mera senare!

fisk, bluppblupp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0