God kväll

2010-12-17 @ 17:51:37♥
Jag kunde inte blogga igår för blogg.se var helt cp.. Men iallafall idag så gick vi inte till skolan efterssom vi hade dansuppvisning med skoldansen och det var sjukt roligt! Haha, innan första uppvisningen så var alla nervösa men när jag väl kom ut på dansgolvet så blev allting som vanligt igen! Sedan efter första föreställningen så var det en låååååång paus och då så gick vi och köpte godis sedan så gick vi tillbaka & provade massa kläder..

På andra föreställningen så var jag inte lika nevös*hihi* Och den gick också bra, sedan så åkte jag hem oså. För en stund sedan så kom jag hem och snart ska jag äta och duscha, men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0