lååång dag

2010-12-04 @ 19:47:00♥
God kväll!

Det har varit en sjukt lång dag och den har verkligen varit awesome! Jag åkte ju till evelin och fixade mig tillsammans med karolina och felicia sedan så åkte vi till dansen! Första föreställningen vart fail HAHA men iallafall islutet annars så vart det bra. I den långa pausen så gick vi upp på stan och åt sedan gick vi till baka & vi skulle ta kort men det blev att vi tränade istället men jag tror att vi ska ta bilder imorgon? Jaja, tjugo minuter över fem så började andra föreställningen där mamma och dom andras föräldrar och den gick mycket bättre!!

För en stund sedan så kom jag hem och snart ska jag nog äta men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0