BU FÖR SNÖ!

2010-02-02 @ 16:14:17♥
Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag i vanlig tid fast jag var jätte trött idag och jag vet inte varför..? Jag somnade i soffan på mogonen så jag hade bara nästan tre minuter på mig att fixa mig men jag hann iallafall till bussen! Och idag så var bussen inte förkenad ganska bra va? Iskolan så hade vi musik och nästa vecka ska vi spela in en "musik video" hehe det kommer att bli roligt tror jag. Men nu så har jag kommit hem och har precis gjort min läxa, eller lite av den iallafall. Imorgon så har vi frilufts dag då man får åka pulka och skridor och jag ska åka skidor, ohja men undra hur dte kommer att gå? Hehe vi får sem igår så hann jag inte blogga igår för när jag kom hem så var jag sjukt trött och jag åt & duschade efter det så la jag mig i sängen och kollade på two and halv mean (men jag vet inte hur det stavas).

Snart så ska jag nog gå och köpa lite fika eller något tills imorgon men ni får hare så bra jag bloggar mera senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0