HEMMA

2010-02-20 @ 18:47:37♥
Helluhellu!

Inatt så sov jag hos felicia med evelin och karolina det var jätte kul kan man säga! Jag coh evelin väntade i nästan en timma på att karolina och felicia skulle somna och när dom gjorde det så tog jag och evelin en svart kajalpenna och målade karolina i ansiktet HAHA ojoj.. Men när vi vaknade så var det borta?

Idag så har jag träffat karolina. Felicia blev sjuk inatt tror jag, för hon tog sprutan igår (alltså nr 2) så hon fick typ feber och hade ont i huvudet... Så hon fick vila idag eller hon gjorde det men vi kanske träffas imorgon? Jaja för en stund sedan så kom jag hem från affären, jag & mamma var och handlade lite till ikväll. Vi handlade lite dipp, chips och dricka! Ohjustä det är ju malodifestivalen ikväll och det bli ju mysigt..!

Jag ha rinte orkat uppdaterat min blogg efterssom jag är ganska trött på kvällarna efter en lång skoldag osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0