JAG ÄR BÄST

2010-02-06 @ 19:13:18♥

God kväll!

För en stund sedan så kom jag hem eller ah in för vi var ju ute, men innan det så tog evelin hål i örat på karolina och sedan så tog jag hål på evelin. Hehe det var ganska kul att se karolina bli arg när örhänget inte gick in (ops sa ja för mycket nu)? Och jag tog ******* fast det gick ur när jag skulle byta  Fast jag tar nog en ny imorgon. När vi hade gjort det så gick vi och mötte felicia.. Sedan så gick vi till mcdonalds och där satt vi och pratade lite sedan efter en stund så kommer några idioter och kastar en snöboll på oss alltså inne på mc, om inte jag blev arg? Hehe men dom sprang iväg..! Så nu har jag kommit hem och ätit ikväll så ska jag kolla på melodifestivalen & det kommer väll att vara en mysig lördags kväll!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0