MINA DÅLIGA UPPDATERINGAR

2010-02-11 @ 19:56:02♥
Hejsan/god kväll!

Idag så har jag gjort det vanliga, vaknat, fixat mig och åkt i väg till skolan.. Men efter skolan så åkte jag,felicia och karolina först me bussen till björkhaga sedan så tog jag och felicia bussen upp på stan men karolina kunde inte följa med. Men whatever, vi kollade hur mycket det kostade att ta hål i örat (efterssom jag ska ta ett till) men det kostar bara 60 kr. så imorgon när vi ska upp på stan och ha det mysigt ska jag och felicia ta hål i våra öron, hehe spännande! Efter det så åkte vi hem till henne och bakade lite chokladbollar medans vi kollade på "one three hill" ååh jag är så inne i det programmet. Men bara ibland.. Men sedan så kom mamamoch hämta mig så jag åkte hem & åt lite kvällsmat så nu sitter jag framför datorn.

Jag vet att jag inte blogga igår men jag var upptagen hela dagen så bilderna på mina "nya" shorts kommer imorgon, efterssom jag sitter vid min mammas dator!

Jag bloggar nog mera senare men ni får hare så bra!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0