EN DAG KVAR!!

2010-01-27 @ 19:43:54♥
God kväll!

Idag så vaknade jag i vanlig tid och och fixade mig & allt det dära, sen så gick jag ju till bussen och som vanligt är den förkenad!! but whatever jag kan inte göra något åt saken.. Iskolan så planerade vi inför imorgon för så är det ju FAIRPLAY CUP ohja och vi kommer att möra 6B och Karljohanskolan, fast vi kommer såklart att vinna!! Men jag är jätte taggad fast jag är sjuk men jag måste iallafall spela..! Efter skolan så gick jag, karolina och felicia hem till felicia och vi tog bilder på felicia till hennes header och jag hoppas att den blir bra  Men för en stund sedan så kom jag hem och gjorde klart min matte läxa.. Och nu så tänkte jag blogga lite för jag har inte hunnit bloggat på hela dagen, jag ber om ursäkt för det!♥

Hihihi^^ Jag tycker att bilden passa in!




Kommentarer
Postat av: doris <3

Min klass spela också den men vi åkte tyvär ut "/

2010-01-29 @ 18:54:19
URL: http://dorisj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0