EN LÅNG DAG!

2010-01-30 @ 20:56:58♥

God kväll!

Nyss så kom jag hem och idag så var jag på stan med mamma vi gick och kollade efter dans skor till mig.. Hittade vi några då? Ja det gjorde vi och dom är svarta & jag tycker att dom är snygga! Sen så fick jag en mössa efterssom jag andvände min bror för att det är någon som har tagit min andara? Jaja sen så skulle vi fika på stan med Maria och Sandra men så blev det inte direkt. Först så kom Maria upp och sedan kom Sandra och Jennie så vi gick och åt hamburgare på burger king, det var ju planerat att jag skulle träffa karolina och evelin fast jag kunde inte just då men iallafall... Vi åkte ut på landet och jag tycker verkligen inte om det eller jo det kan ju vara mysigt men absolut inte på kvällen för det är jätte läskigt och mörkt! Nyss så kom jag hem och nu ska jag äta men ni får hare så bra, jag bloggar mera senare!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0