FÖRLÅT INTE MENINGEN...

2010-01-11 @ 21:38:50♥

God kväll bloggen!

Idag så var det ju skola och det var okej idag iallafall fast maten var inte så god och sen så när vi satt & åt så hänger det ner sn spindel vid vårat bord och vi tappar genast matlusen! Ueew äckligt säger jag bara, men det var ändå inte så jätte god mat men whatever efter skolan så åkte jag hem till felicia med karolina och felicia och vi drack te hehe mmmh det var faktiskt gott Men efter det så gick jag till stallet fast vi red inte idag för vi hade teori, inte kul iallafall... Efter stallet så skyndade jag mig hem för att jag hade bara tjugo minuter påmig innan bussen gick för jag hade ju träning ingen (dans) och det gick bra & dessutom så var det första gången och jag hade roligt..! För en stund sedan så kom jag och då så duschade jag och sedan åt jag nu så sitter jag och myser med mamma och dricker te. Men heregud jag vet inte hur mycket te jag dricker..? Skitsamma igentligen för det är ju ganska nyttigt eller? Och justä jag ber så mycket om ursäkt för jag har inte bloggat på hela dagen, men jag har vekligen inte haft tid... Ja ni ser ju min dag här men jag bloggar kanske senare!♥


HAHA gud vad fint jag målar i paint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0