FREDAGS MYS.....!!!

2010-01-15 @ 20:44:58♥
God kväll!

Idag så gick jag upp ivanlig tid och så ficade jag mig & gick till bussen, idag så fick jag ta en annan buss för min buss var förkenad alltså jätte mycket förkenad. Men jag kom iallafall till skolan, på idrotten idag så åkte jag skidor och gissa om det var roligt..? Jag och karolina åkte ner för backen HAHA vi tävlade också, efter en stund så gick vi in och drack varm choklad mmmh.. Efter skolan så åkte jag och karolina hem till henne och vi kollade i skolkatalogen, inte för att det var speciellt roligt men ändå vi kollade på massa barn och vuxna. Sedan så gick vi och mötte evlin och så gick vi alla till felicia. Hos felicia så gjorde vi inte så mycket vi satt mest bara och snacka men vi kollade på tve också! För en stund sedan så ko jag hem och nu så har jag ätit & så, snart så är det ju american pie IGEN haha men jag vet inte vilken men jag måste ju kolla ändå..? Här är två låtar som jag tycker passar in när man har fredags mys!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0