GAMLA BLOGGEN

2010-01-15 @ 21:28:08♥

Nu så har jag satt användarnamn och lösenord för jag vill ju spara den, det finns min födelsedag & massa andra inlägg på den så japp jag sparar den iallafall. Men nyss så kollade ifall american pie hade börjar men nejnej den börjar 21:55 så jag får väll vänta ett tag.. Men vad ska jag göra under tiden..? Euum jag vet faktiskt inte, men nu så lyssnar jag på musik & låten går så här: hey där men ska du gå? ska vi ta sälskap?
HAHA jag kan inte så mycket mera men ändå. Jag kom på att jag ska snart köpa en kamera så då kommer det komma mycket mera bilder, frö jag orkar inte at kort med min webb camera. För den är jobbig och min dator blir jätte seg så jag undviker hällst det..! Men nu så ska jag lyssna vidare, men jag bloggar senare så ni får hare bra!♥


Men jag var bara tvungen att ta en bild på mig för det var ganska längesedan..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0