GLASS NÄR DET ÄR VINTER?

2010-01-20 @ 16:29:38♥

Hejsan bloggen!

Idag så vaknade jag i vanlig tid, men idag så först så gick jag upp och började äta på min frukost men jag ville inte stressa idag så jag bäddade min säng och kläde på mig innan jag åt vidare så när jag hade ätit klart så var det bara att fixa håret och sminket sen så var det bara att gå lugt till bussen. Ååhhh jag hatat verkligen de nya  bussarna dom är ALLTID sena och närman har gått av en buss så kommer det två bussar till efter med folk i..? Hmm... Inte så konstigt att jag kommer förkent men det gör inget iallafall. Iskolan så hade vi massa lektioner fast inte så jätte jobbiga menmen. Efter skolan så gick jag hem till felicia men hon kund einte träffas för att hon mådde inte så bra.. Då så gick jag hem och gjorde det sista på mina läxor så tråkigt! Men nu så sitter jag och äter glass när det är jätte kallt ute..? Sen så väntar jag på evelin och karolina, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0