HEMMA EFTER EN LÅNG DAG

2010-01-24 @ 19:46:33♥

God kväll!

För en stund sedan så kom jag hem i från min brors match och dom van men jag vet inte med hur mycket. Men innan det så var jag hos felicia och idag så gick vi på stan först och imorgon så ska jag nog köpa ******** **** ****** hehe undra vad det kan vara..? Nej men jag vet inte ifall jag jag ska köpa dom/det, efter det så åkte vi hem till felicia och fikade sedan så såelade vi "ketch" men jag vet inte hur det stavas men iallafall det var kul coh efter det så åkte jag ju till trängen och kollade på min bror & när jag kom hem så åt jag. Nu så ska jag någ gå och duscha men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 


Kommentarer
Postat av: carolin

Hej! Allt bra? Fin blogg :)

2010-01-24 @ 21:12:59
URL: http://mangoliiike.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0