HUVUDVÄRK..

2010-01-22 @ 21:57:41♥

Hejsan bloggen!

igår så hann jag inte blogga för att jag var inte hemma på hela dagen och när jag kom hem så var jag så himla trött så jag orkade inte blogga.. Men iallafall.

Igår: Först så var det ju skola och efter den så gick jag och karolina hem till felicia och vi gjorde inte så  jätte mycket men vi har ju alltid roligt..! Efter det så åkte jag hem och år sedan så åkte jag till min brors träning och kollade lite. Inte för jag vet varför jag jämt följer med det är väll en vana..? Men så efter det åkte jag ju hem och jag var sjukt trött så jag la mig i sängen och kollade på tve.

Idag: Först så vaknade jag i vanlig tid och sedan så fixade jag mig och allt det dära, men bussen var inte förkenad idag iallafall så det ver bra. På idrotten så håller vi på och tränar inför fairplay cup och den är på torsdag så idag var det sista "träningen" eller vad man ska säga. efter skolan så gick jag och felicia hem till henne och kollade på andra avenyn på datorn, ÅÅÅHH det är så himla spännande!! Efter en stund så kom evelin och när hon hade kommit så ringer adrian och säger att vi ska komma till mcdonalds och träffa han och bill så vi gick dit & vi satt där i ungefär två timmar och pratade lite med dom det var ganska roligt iallafall. Sedan så gick jag och felicia hem till henne och så kollade vi på camp rock, den är ju grymt bra hehe.. Efter det så gick jag hem och åt sedan så åkte jag till mamma och nyss så kom vi hem & snart så ska jag duscha men jag bloggar mera senare men ni får hare så bra!♥

 

 


Kommentarer
Postat av: julia

fin blogg du har !!

2010-01-23 @ 08:50:54
URL: http://najsjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0