NY BLOGG

2010-01-06 @ 20:32:32♥
Hejsan bloggen!
Nu så har jag skaffat en ny blogg efterssom jag ville inte heta mitt efternamn på bloggen och så fick det bli cmoa men fråga mig inte varför..! Men jag kommer att blogga lite på den andra bloggen också sedan efter ett tag så kommer jag sätta andvändar namn och lösenord på den för jag vill ju såklart ha kvar den Idag så vaknade jag vid tio tiden och då så fixade jag mig lite sedan så kom karolina och vi har varit inne hela dagen HAHA förutom när vi gick och åt på mcdonalds.. Imorgon så ska jag iallafall vara ute lite, det har jag bestämt men iallafall jag ska träffa karolina och evelin och sen så vet jag inte ifall felicia ska vara med. Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥
En bild från i söndags när jag fyllde år!

Kommentarer
Postat av: evelin

moa jag kollat igenom nästan hela din blogg

2012-07-24 @ 20:07:48
URL: http://evelincelise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0