THE SUMMER 09...

2010-01-17 @ 21:46:16♥

it was a long time since I felt that the county but it feels like we are slipping away from each other more and more ..

Nu så tänker jag på sommaren när allting var perfekt ja vekligen allting var bra. Alla tyckte om varandra och alla träffades samtidigt ingen bråkade men nu på slutet så va f*n har hänt?? Alltså jag saknar sommaren & allt det dära speliella man hade, men whatever nu är dte ju som det är och det är bra som det är.. Men jag kan säga att sommaren 2010 kommer att äga allting!
Hallå?! Vintern är så himla tråkig ibland för det är ju så himlans kallt och snöigt. Men snart så är det vår och snart så är det varm också..!

Nu så ska jag gå och lägga mig så ni får sova sött och så bloggar jag mera imorgon!


hittade en bild ifrån i sommras där jag var brun & så!




Kommentarer
Postat av: sabina

Vilken fin sommarbild :)

Jag längtar sjukt mkt till sommaren!



Skulle vara kul om du lyssnade på mitt musiktips & säga vad du tycker om låten :)

2010-01-17 @ 22:54:30
URL: http://kjellhard.blogg.se/
Postat av: Nada

Fett sööt<33

Gillar din blogg <33

2010-05-23 @ 00:29:57
URL: http://nanasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0