IGÅR/IDAG

2010-01-29 @ 18:14:32♥

God kväll!

Jag ber om ursäkt för min dåliga uppdatering alltså jag hann absolut inte igår för jag blev utelåst! Ja justä jag glömde mina nycklar igår morse och på kvällen var min bror och tränade & min mamma jobbade.. Men det löste sig genom att jag fick åka till trängen och sitta där och kolla (inte kul). Men sen så kom jag hem jätte sent och jag var sjukt trött efter fairplay cupen, det gick ABSOLUT inge bra för oss. Vi skulle ha vunnit över karljohanskolan men det blev ett misstag som jag inte behöver ta upp! Men vi vann i allafall en match mot 6B och jag gjorde såklart mål.. 4 faktiskt och jag är ganska stolt men det är inget att vara stolt över, de var ju bara 6B Hihihi nejdå dom var ganska tuffa men vi slog dom ändå!

Idag så vaknade jag i vanlig tid och allt det dära, men jag har slutat tagit tio i sju bussen för att den kommer ALLTID sent, så jag tar tjugo i sju bussen hehe inte så stor skillnad menmen. Skoldagen idag var ganska bra och rolig, fast jag och karolina orkade inte åka längdskidor eller vi ville inte för vi hade inga vantar så vi fick gå till pizza hut och ta en bild och sedan till kyrkan & ta en  bild där med. Efter skolan så åkte jag hem och hämtade min apengar sedan så gick jag och karolina & hämtade evelin och alexandra och så åkte vi upp på stan (på hindersmässan) Jag skulle köpa en mössa och en bh fast jag hittade inget så jag köpte en klubba fast jag har inte ätit upp den. Nyss så kom jag hem och snart så ska jag äta men jag bloggar nog mera efter det!
Och justä min blogg är inte längre på grund nivå utan på bas nivån, det är jag ju glad över!!


Nu ska jag gå och stoppa tillbaka min klubba!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0