-yeh

2010-07-19 @ 22:02:40♥

 


RINGAR!!
Jag älskar ringar visst är det toppen? Det passar till nästan allt och det finns ialla möjliga färger och former! just nu så har jag bara fyra som jag andvänder fast flera kommer det att bli!


Jacob black!

Han är också toppen för att han är ju så otroligt snygg!! Eller hur? Jag kan erkänna en sak, att jag har faktiskt alldrig sett twilight filmerna..:$ Haha jag vet att jag är lite efter men jag ska se dom!





Dåligt väder!
Alltså det är verkligen botten att det ska vara mulet hela tiden.. Åååh då kan man ju inte bada utan att frysa ihjäl? Hehe nejdå jag skojja bara men det är ju nästan varmare i vattnet än på land?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0