hemma

2010-07-21 @ 21:03:50♥
God kväll!

För en halv timme sedan ungefär så kom jag hem och idag så åkte jag ju och mötte evelin sedan så åkte vi till felicia där vi var en stund och elsa kom också dit.. Efter en stund så åkte vi och badade sedan åkte vi hem till felicia igen för att kolla på topmodell och så väntade vi på att karolina skulle komma hem!!

Efter 45 minuter kanske så åkte vi till henne och så fick jag två armband*hihi* Tack bästavän! Vi åkte till hagagrillen och åt glass och pomes sedan så åkte vi till en lekpark där vi snurrade, haha vi filmade och videon kanske kommer upp på bloggen men vi får se.. Iallafall nu så har jag ätit och jag ska snart ta och duscha så ni får hare bra!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0