HEMMA

2010-07-25 @ 19:43:02♥

För en stund sedan så kom jag hem och tidigare så var jag ju på marieberg med karolina,felicia,elsa och evelin det var roligt haha. Men iallafall jag köpte en tröja på ginatricot och att par örhängen. Jag tänkte köpa en ring med men den var förstor för mitt finger.. Men iallafall när vi skulle åka hem så ser vi bussen när vi går ut så vi spriner genom parkeringen och jag tror att det var många bilar som blev iriterade*hihi* Men vi hann med den skönt! Sedan så åkte jag,karolina och felicia hem till karolina och jag fick skriva på hennes tavla, gissa vad jag skrev över hela? Hmm.. Inte så svart att gissa på att jag skrev moa hehe! Men iallafall som sagt kom jag hem för en stund sedan och nu så ska jag äta lite men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!♥

 




HAHA röda kinder.. Min nya tröja och mina örhängen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0